Na 68 straneh se vrstijo naslednja poglavja:
Mreža Izvorno slovensko povezuje 14 destinacij z znamko vzpostavljeno po modelu Izvorno slovensko, med katerimi najdemo tudi našo lokalno blagovno znamko Okusi Rogle.
Spremna beseda dr. Tanje Lešnik Štuhec, delovne predsednice Akademije Izvorno slovensko, ob izidu publikacije:
“Mreža Izvorno slovensko združuje 14 teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po Modelu Izvorno slovensko. Člani Akademije Izvorno slovensko, lastniki in koordinatorji znamk v Mreži, smo izjemno ponosni, da že tretje leto uspešno povezano in s skupnimi aktivnostmi, komuniciramo odlično lokalno/regionalno ponudbo certificiranih pridelkov, izdelkov, storitev in vodenih doživetij z lokalno dodano vrednostjo, kar nadgrajujejo ambasadorji znamk, glasniki kreativnosti in inovativnosti v stroki. Katalog in spletna stran Izvorno slovensko predstavljata okno v svet tudi tistim ponudnikom in znamkam, ki se doslej še niso umestili na turistični zemljevid Slovenske zelene kreativne ponudbe. Certificirana vodena doživetja vabijo ne le strokovno javnost k študijskim turam, temveč tudi zahtevne popotnike k spoznavanju in vključevanju v kreativna doživetja, ki puščajo nepozabne spomine in gradijo osebnostno rast. Ključno je, da je z nakupom certificirane ponudbe omogočeno ponudnikom ostati v stroki in pomembno graditi ponudbo slovenskega podeželja, ki je iz dneva v dan bolj privlačno in organizirano. Vsemu temu je lahko zainteresirana javnost prisluhnila tudi na sejmu AGRA v Gornji Radgoni, 27. avgusta 2024. Vabljeni torej k prebiranju kataloga in spletne strani.”
Publikacija je na voljo v digitalni obliki in tiskani obliki.
Uradna objava Mreže je na voljo na: https://www.izvornoslovensko.si/blogs/predstavitvena-publikacija-izvorno-slovensko.