Cenik:
Delovni čas:
Ogled je mogoč po predhodnem dogovoru na LTO Rogla – Zreče, GIZ TIC Zreče, Cesta na Roglo 13b v Zrečah.
T: +386 (0) 3 759 04 70
E: info@rogla-zrece.si
Po Dravinjski dolini je pred leti sopihal vlak. Že res, da so Poljčane danes znana železniška postaja, ampak ozkotirna železniška proga je z letom 1892 začela teči tudi od Poljčan do Konjic, od leta 1921 pa še do Zreč.
Zreče: Močna lesarska in premogovniška industrija
Ozkotirna železnica je nastala kot odziv na razvijajoča se lesarstvo in premogovništvo v Zrečah, saj je dolino povezala s progo Maribor‒Ljubljana ter hitro razvila živahen tovorni in potniški promet. Po II. svetovni vojni je ta začel usihati in leta 1962 so progo ukinili. Kasneje so z izruvanjem tirov za nostalgično potjo izginile skoraj vse sledi ... Razen ene!
Muzej v edini ohranjeni želežniški postaji
Ohranjena je edina sled za nekdanjo ozkotirno železniško progo Dravinjske doline: železniška postaja Zreče, v kateri je danes Muzej ozkotirne železniške proge.
Ob njej lahko raziščemo:
Lomkomotivo z dvema vagonoma najdete tudi v Slovenskih Konjicah v bližini Osnovne šole Ob Dravinji, kjer je proga dejansko potekala.
V njej je muzej s 3 muzejskimi zbirkami:
Ste vedeli?
Vlak je vozil tako počasi, da je po dolini vozil več kot eno uro. Starejši domačini še znajo povedati, kako zamuda na vlak ni bila težavna, ker si ga lahko ujel in skočil nanj. Takšne zanimivosti skriva Muzej ozkotirne železniške proge v Zrečah.